Zgłoszenie awarii
Zauważyłeś uszkodzoną infrastrukturę telekomunikacyjną? Podejrzewasz awarię?
Powiadom nas o tym
Klienci
na rzecz których świadczymy usługi proszeni są o zgłaszanie awarii w sposób zdefiniowany pomiędzy stronami.
Wykonawcy i podwykonawcy
robót budowlanych, remontowych i instalacyjnych prowadzonych na obiektach i terenach kolejowych oraz terenach przyległych proszeni są o zgłaszanie awarii w sposób wskazany w uzgodnieniach dokumentacji robót.
Pozostałe osoby
które zauważyły uszkodzenie telekomunikacyjnej infrastruktury kolejowej będącej w zasobach PKP TELKOL proszone są o niezwłoczne powiadomienie dyspozytora poprzez zamieszczony poniżej formularz zgłoszeniowy. Prosimy o podanie adresu poczty internetowej, umożliwi nam to udzielenie Państwu informacji zwrotnej o naszej reakcji na zgłoszenie.
UWAGA – Zgłoszenie PODEJRZENIA AWARII poprzez formularz nie jest równoznaczne ze zgłoszeniem awarii w rozumieniu zapisów umów pomiędzy PKP TELKOL, a klientami oraz zapisów uzgodnień wykonywania robót budowlanych, remontowych i instalacyjnych na terenach kolejowych i terenach przyległych.