Pasja Kolejnych Pokoleń – to hasło najnowszej kampanii Grupy PKP. Co może łączyć Starszego Dyżurnego Ruchu, Brygadzistę, Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa czy Maszynistę? Pasja. Nie tylko do kolei.
W kampanii wzięło udział dwudziestu trzech pracowników z dziesięciu spółek Grupy PKP. Każdy z nich z pasją dzieli się swoimi zainteresowaniami oraz opowiada o tym, jak zrodziło się jego przywiązanie do kolei.
Niektórzy bohaterowie akcji związani są z PKP od kilkudziesięciu lat, inni dopiero od niedawna. Jednych można spotkać codziennie w podróży, wysiłek drugich pozostawał dotąd w cieniu. Celem przedsięwzięcia jest pokazanie, że w Grupie PKP pracują wspaniałe osoby z pasją, że Grupę PKP tworzą “żywi ludzie”, którzy poza pracą mają niesamowite zainteresowania.
PKP Utrzymanie reprezentował Marek Kołodziejski, który w spółce pełni funkcję Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa. Dzięki swojemu dziadkowi i ojcu już jako dziecko zafascynował się światem kolei i tak oto od 1987 roku należy do załogi PKP.
Akcja skierowana jest do typowego podróżnego czy użytkownika internetu – mówi Marek Kołodziejski – Kierowano się zasadą, żeby przedstawić PKP z ludzką twarzą, żeby pokazać go od strony pracowników, którzy oprócz munduru i czasami srogiej miny, wynikającej z charakteru pracy, są osobami, które w wolnych chwilach są kimś bardzo ciekawym – dodaje. – Jeśli byśmy zajrzeli do pasji, jakie realizują, to okazuje się, że nie tylko są to te związane z koleją. W naszej załodze mamy człowieka, który występuje w chórze, maratończyka, pszczelarza… Przegląd osobowości jest naprawdę bardzo duży.
Kampania w prosty i przyjazny sposób wprowadza odbiorcę w świat przedsiębiorstwa PKP i jej struktur.
Historie wszystkich bohaterów kampanii zobaczyć można na stronie www.PasjaKolejnychPokolen.pkp.pl
Film promocyjny
Ruszył drugi spot promujący kampanię Grupy PKP – Pasja Kolejnych Pokoleń, którego bohaterem jest najmłodszy kierownik pociągu PKP Intercity, Michał Jastrząbek.